Dovanų idėjos

Eco Desire: kremas mišriai veido odai Aurora

16:17

Mane pažįstantys žmonės žino, kiek daug pasimėgavimo man kelia miškas, gamta ir, žinoma, kaimas. Štai ant palangės auginau pomidorus, kurių vietą dabar pakeitė svogūnai. Vazonuose puikuojasi bazilikai bei kalendra. Nenuostabu, kad rinkdamasi veido ir kūno priežiūros priemones, dėmesį skiriu bent jau kuo natūralesniems kvapams ir, žinoma, kiek tai įmanoma, sudėčiai. 

Pastaruoju metu galima pastebėti natūralumo bei ekologijos protrūkį Lietuvos ūkiuose, kosmetikos priemonėse. Merginų kosmetinius staliukus pasiekia ekologiška, o svarbiausia, lietuviška kosmetika. Šiandien Jums noriu papasakoti apie patį smagiausią, įdomiausią ir naudingiausią atradimą veido priežiūros priemonių pasaulyje - Eco Desire veido kremą Aurora.



Nieko nenustebinsiu sakydama, kad man 22 metai, bet veidelį vis dar puošia paauglystės žymės - acne. Vos tik kokia veido priežiūros priemonė netinka, pasirodo bėrimas. Be to dar turiu progą "mėgautis" mišrios odos privalumais: sausu smakru ir rieboka kakta. Dėl tos priežasties esu itin įnoringa pirkėja. Bent jau taip buvo iki šiol... Iki kol mano kelyje nepasirodė ekologiškos kosmetikos gamintojai Eco Desire!

Trumpai apie Auroros veido kremą mišriai odai. Šis veido kremas, kaip jau minėjau anksčiau, tapo pačia mylimiausia priežiūros priemone! Nenorėdama per daug išsiplėsti, atsakymą į klausimą kodėl pateiksiu punktais...
  • Jokios alerginės reakcijos! Jokių papildomų spuogelių, niežėjimo ir pan., tik pastebimai skaistesnė oda.
  • Aksominės odos efektas. Nemeluosiu sakydama, kad vakare užsitepus Auroros veido kremą ir atsigulus į lovą, norėjosi raminti save (aš kaip tas vaikas, kuriam reikia ką nors sukioti, glostyti ir pan., kad lengviau užmigčiau) glostant veidą. 
  • Šaltalankių kvapas, kuris mane nukėlė į vaikystę, į šiltus močiutės namus. Kvapas man priminė spygliuočių mišką ir raminančią vienatvę. 
  • Vakarais (rytais viską darau automatiškai) susikūriau veido priežiūros ritualą, kuris man šiek tiek priminė spa. Veidą šveisdavau šveitikliu (apie jį papasakosiu vėliau), nuplaudavau prausikliu, įtrindavau veido kremą tarp rankų ir tepdavau dar drėgną veidą Auroros veido kremu (tokiu principu naudojami visi Eco Desire veido kremai). Įmasažuoji kremą į veidą (jeigu juntamas kremo perteklius, galima jį "nuspausti" į švarią servetėlę) ir leki į darbą, paskaitas arba šiltą lovą!
  • Vos nepamiršau! Kaip jau minėjau, kremą reikia pašildyti tarp rankų, nes ekologiškos priemonės yra laikomos šaldytuve. Pastebėjau, kad šviežias kremas tonizuoja ir atgaivina veidą, budina iš miego.


Esu sužavėta Auroros veido kremu. Žaviuosi Eco Desire kremų kūrėjais, kurie visada nuoširdžiai atsako į klausimus, sutinka bendradarbiauti ir, svarbiausia, kuria grožį. Nors visos moterys yra gražios, visgi radus tinkamas veido priežiūros priemones mes tampame princesėmis!

Jeigu nežinote, ką dovanoti mamai, sesei, močiutei ar draugei, rekomenduoju užsukti į Eco Desire facebook'o profilį čia. Manau tikrai rasite kažką tinkamo kiekvienam sau artimam žmogui!

You Might Also Like

6 komentarai (-ų)

  1. Mane taip vilioja sis kremas, bet nesiryztu bandyti... :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš naudojau tikrai nemažai veido kremų, nes mano oda būna labai sausėja. Ir čia pirmasis, kurį taaaaaaaip įsimylėjau! Kaina gal ir nemaža, bet tikrai verta investuoti :)

      Panaikinti
    2. Tai va o pas mane riebi oda ir problemine, linkusi i spuogus. Dabar naudoju Noreva Exfoliac, rekomenduotus dermatologes, bet noriu isbandyti kazka kita del neadekvaciu kainu Lietuvoje :)

      Panaikinti
    3. Mano irgi probleminė oda. Dėl to sunkiai randu sau kažką tinkamo. Noreva man patiko, bet labai žymaus pagerėjimo nepastebėjau :/

      Panaikinti
  2. labai gražios nuotraukos ir apžvalga skamba įtikinimai. pastaruoju metu apie eco desire užtinku nemažai gerų atsiliepimų, - žadina smalsumą :))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Esant progai, siūlau išmėginti šių gamintojų produktus. Tikrai kokybiški kremai, šveitikliai! :) Pati labai džiaugiuosi juos atradusi :)

      Panaikinti