Dienoraštinis pokalbis

Dovanos nuo Kalėdų Senelio // Geriausios merginos - geriausios dovanos!

18:05

Turiu prisipažinti, nuo Kūčių ryto vinted.lt žiūrinėju merginų gautas Kalėdines dovanas. Man labai smagu žiūrėti dovanų nuotraukas, skaityti žmonių laimingas ir nelabai žinutes apie gautas dovanas. Pati be galo laukiau, kada galėsiu pakuoti visas manęs laukiančias dovanas. Ir... turiu prisipažinti, visos dovanos be galo nuostabios, šiltos, jaukios ir mano!!! Turbūt buvau labai gera panelė šiais metais, nes gavau net daugiau negu galėjau tikėtis. O dar visos tos šypsenos, apsikabinimai ir bučiniai, kuriuos gavau mainais į dovanas. Vis dar kraustau dėžutėje likusias dovanas ir šypsausi!

Dalinuosi dalimi savo dovanų. Kodėl? Kiti daiktai jau rado savo vietas, buvo panaudoti ar suvalgyti. Juk dovanos tam ir yra, kad namuose nugultų į savo vietas ir pasitaikius progai pasimaišytų po ranka. Sakau pasimaišytų, nes esu praktiškų dovanų maniakė! Nemėgstu nuomojamame kambaryje kaupti sau nenaudingų daiktų. Taigi, gražios kelionės po mano dovanų nuotraukas...


Išsvajotoji Virtuvės mitų griovėjų vadovėlis. Labai norėjau šios knygos! O dabar ji jau laukia manęs su galybe žinių ir receptų. Galbūt pagaliau išmoksiu skirti šakutes ir skirtingo tipo taures.




Pienės pūko lūpų balzamas jau tapo mano mėgstamiausiu. Užsitepus kvepia mandarinais, puikiai drėkina lūpas vaikščiojant lauke žvarbiu oru. 



Draugės mane pažįsta. Daugiau negu metus galvoju apie sietelį kiaušiniams (ir ne tik) trinti. Tik vis pagailėdavau pinigų, juk geriau kokį kremą ar skanumyną nusipirkti. Ir štai mano svajonė išpildyta! Lygiai taip pat kaip ir šios šluotelės pyragams ir mano mylimiems keksiukams. Jau buvau apsisprendusi sekantį kartą nuvažiavusi į IKEA jas įsigyti. Nebereiks!

 
Kaip Julytė sakė, puikiai tiks prie mano lapo ant raktikaulio. Savotiška branda, sakyčiau... Pagaliau aš vaisius pradėjau krauti! Turbūt jau laikas ateiti į protą.




Mylimiausio žurnalo, mylimiausia prenumerata. Labai labai apsidžiaugiau gavusi šią dovaną. Psichologijai Tau esu ištikima nei daug nei mažai - pusketvirtų metų. Ši nenutrūkstanti draugystė tikrai labai prisidėjo prie mano brandos ir bendrojo gyvenimo supratimo. 


Sentimentaliausia dovana. Prisiminimai polaroidinėse nuotraukose. Dalis Amerikos, dalis gražių prisiminimų, kurie taaaaip šildo vakarais.


Labai nudžiugau radusi sausainius po egle. Juos iškepė mano paauglys brolis. Pati šilčiausia ir skaniausia gauta dovana. Niekada nemaniau, kad taip apsidžiaugsiu gavusi valgomą, namuose darytą dovaną. Bet... Kai dovaną gauni nuo bernioko, kuris nerodo didelio noro gaminti maistą, apsidžiaugi nesvietiškai

Tokios tai mano šventės. Su šeima, šypsenomis ir pačiomis nuostabiausiomis dovanomis! Kaip kažkas yra sakęs: gauname tai, ko manome esą verti. Taigi, galbūt reikėtų nenuvertinti savęs ir daugiau dėmesio skirti pozityvumui ir šypsenai! Tiek nedaug kainuoja, o širdeles šildo ilgam.

You Might Also Like

12 komentarai (-ų)

  1. Puikios dovanos, labiausiai patiko salotu/ misrainiu receptu knyga :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū.:) Aš net nežinau, kuo labiausiai džiaugiuosi... Visos dovanos man labai labai patinka ir esu dėl jų labaaaai laiminga <3

      Panaikinti
  2. Fainos dovanos :) Aš prisipažinsiu, irgi vinted smalsavau kas ką gavo dovanų, smagu pasidžiaugti su kitais :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Oj kaip smagu tas dovaneles gauti :) tikrai puikios dovaneles, o kaip ir pati sakei, svarbiausia tavo ir tau buvo skirtos, todel ir vertingos! Graziu tau metu!!!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. To paties noriu palinkėti ir Tau! Ir padėkoti. Tikiuosi šie matai bus nuostabūs kaip niekada.:)

      Panaikinti
  4. Kaip baltai pavydžiu Psichologija Tau prenuperatos!!!

    Aavahg.blogspot.co.uk

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Pati sau pavydžiu ir labaiiii laukiu pirmojo numerio!

      Panaikinti
  5. Kokia nerealiai miela dovana nuo brolio!! Et, man igi smagu pasižiūrinėti, kas kuo džiaugiasi po kalėdų :) o svarbiausia, kad visi džiaugiasi tuo jaukumu, kuris dar negreit išblėsta :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Įdomu ar Kalėdoms tinka aštresnės dovanos? Na kad ir savo merginai padovanoti kokius naktinukus, žinot arabiški rašteliai, visa kita...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Gintarai, manau, kad tai - bendras pajautimas.:) Jeigu mergina mėgsta tokius dalykus, ji tikrai bus patenkinta.

      Panaikinti
  7. Labai fainos dovaneles ir itin praktiskos :) Kaip ta knyga receptu? Yra skaniu ir paprastu receptu ar visgi reikia imantriu ingredientu kad butu isgautas tobulas skonis? :)

    AtsakytiPanaikinti