Internetinės parduotuvės

Užsakymas iš sportsdirect.com

17:42

Turbūt nieko nenustebinsiu, pasakiusi, kad šiuo metu gan patogu prekes įsigyti internetu. Pastaruoju metu net vaistus galima užsisakyti internetinėje vaistinėse, kurios prekes Jums pristatys net neišėjus iš namų. Patogu, greita ir paprasta. Tik šį kartą ne apie vaistus, o apie vieną iš anglų sportinių rūbų išparduotuvę sportsdirect.com. 
Parduotuvėje galima rasti visko, pradedant apatiniu trikotažu ir baigiant gertuve. Nenuostabu, kad tokį platų pasirinkimą turinti parduotuvė yra gan populiari ir Lietuvoje (galima pastebėti gan dažnus tarpininkių skelbimus įvairiuose forumuose). Sportuojantys, mėgstantys patogumą ir pigumą arba naminiai marozai (tokie kaip aš, kurie namuose gerai jaučiasi tik su kelnėmis be užtrauktukų) užsuka pasižvalgyti, kokias puikias nuolaidas šiandien taiko sportsdirect'as.

Man ši parduotuvė patinka prieinamu atsiuntimo mokesčiu, vos 6 svarai (~25 lt) už kurjerio paslaugas. Neįtikėtinomis nuolaidomis: pirmosios siuntos metu įsigijau sportinę avalynę už 7 svarus, o šiuo metu parsisiunčiau tampres vos už 2,5 svaro! Kaip Varėnos gyventojai, ko gero, dažnai sako: pigiau grybo. Svetainės struktūra: kartais užsuki į internetinę parduotuvę, bet nerandi vidinio motyvo joje kažko ieškoti dėl nepriimtino dizaino ar sudėtingos užsakymo sistemos. Žinoma, man svarbu ir tai, kad siuntą gaunu maždaug per 5 darbo dienas. Siuntą galima stebėti elektroniniu paštu gautoje nuorodoje (ši dalis man itin svarbi, nes nemėgstu neracionaliai laukti to, kas priklauso man!)

Taigi, negaišinu Jūsų laiko ir nevarginu akių. Dalinuosi tuo, ko labai laukiau ir apie ką ilgai svajojau. Jau keletą metų svaigau apie vienos dalies maudymosi kostiumėlį (neturiu ką kitiems parodyti, todėl esu linkusi pridengti kai kurias kūno vietas) bei pigias, bet kokybiškas tampres. Taigi, žiūrim, kuo aš papildžiau savo spintos turinį...




You Might Also Like

10 komentarai (-ų)

  1. Maudymosi kostiumas atrodo neblogai :) Turėtų gražiai krūtinę paryškinti.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Taip! Man labai patinka. Su normaliu pakietinimu, panašu, kad niekas "neiškris" net ekstremaliomis sąlygomis :D

      Panaikinti
  2. Faini pirkiniai :) O pati perkat ar per tarpininkę? :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Stengiuosi pati užsisakyti. Aš ramiau jaučiuosi, kai pati viską atlieku, plius nereikia papildomai laukti, kol tarpininkė turės laiko susitikti ar išsiųsti siuntą :)

      Panaikinti
  3. O maudymuko koks grožis, ką tu ką tu. ;D Iš sportdirect buvau nusipirkus porą nuostabių suknelių po 5 svarus išpardavimo metu. ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man irgi patinka! :D Dabar turiu keletą tikslų: baigti mokslus (greičiauuu) ir varyti į kokį baseiną ar panašiai :D

      Panaikinti
  4. Tapres tikrai labai pigios ir atrodo gan neblogai manau namuose tikrai labai patogu tokias deveti ;)
    http://www.aureliabu.lt/

    AtsakytiPanaikinti
  5. Negaliu patikėti, kad iš sportdirect siuntų pristatymas trunka tik 5 dienas. Visada maniau, kad kaip ir iš kitų reikia laukti mėnesį ar du. Manau, kad reikės pasiieškoti ten kokių kedukų.

    AtsakytiPanaikinti
  6. O, man irgi šita parduotuvė irgi nereali. Nors realiai nelabai mėgstu pirkti internetu, bet kadangi kurjeriai prekes į namus pristato ir dar nebrangiai, tai ko gėris? :)

    AtsakytiPanaikinti