Neturiu ką rengtis

Mano atradimai: dėvėtų rūbų parduotuvės Vilniuje

15:54

Žinote tą jausmą, kai rūbai jau netelpa į spintą, bet vis norisi kažko naujo? Aš šį jausmą išgyvenu nuolat: neturiu megztuko, kuris tiktų prie mano šiandieninės nuotaikos, reikia naujo; šlepetės netinka prie akių spalvos ir t.t.  Šiaip nesu didžiulė mėgėja vaikščioti po skudurynus Vilniuje, nes kainos čia gan didelės, o geresnės kokybės prekės labai greit randa naujus žavių damučių namus.Visgi vakar turėdama laiko ir, žinoma, noro, užsukau į keletą padėvėtų rūbų parduotuvių. Taigi, dalinuosi puikios kokybės prekėmis, kurias man pavyko nugvelbti už gan nemažą kainą (vidutiniškai 20 litų už prekę) dvejose Vilniaus Humanose. Tai patalynės užvalkalas, minkštas chalatas vėsesniems vakarams, pirmasis gyvenime juodas švarkas ir, galiausiai, vyno spalvos megztukas. 




Na, ir kaip? Aš labai džiaugiuosi šiais pirkiniais ir beveik nesigailiu, kad išleidau sunkiai savo uždirbtus 80 litų. Aš, žinoma, juokauju! Vadovaujuosi nuomone, kad tai, ką uždirbam (šiuo metu aš nebedirbu, todėl šiek tiek stengiuosi pataupyti) turi tapti materialia laimės išraiška: maistu, rūbais, kosmetika ir t.t.

Jeigu Jums įdomu, kokiuose dėvėtų rūbų parduotuvėse aš lankausi ir vis ką nors išsirenku, pasakoju:
  1. Dėvėtų rūbų parduotuvė šalia Rygos st., adresas (ko gero): Rygos g. 10.
  2. Dėvėtų rūbų parduotuvė Gausa šalia Žalgirio st., adresas (ko gero): Kalvarijų g. 82.
  3. Dėvėtų rūbų parduotuvė Humana šalia Gėlių st. , adresas (ko gero): Pylimo g. 45.
  4. Dėvėtų rūbų parduotuvė Humana šalia Latvių st., adresas (ko gero): Kęstučio g. 41.
Žinau, gan trumpas sąrašas, bet šias parduotuves labai mėgstu ir žaviuosi jomis. Humanos, žinoma, brangesnės, bet Gausoje ar Rygos st. esančiose parduotuvėse galima rasti tikrai kokybiškų, labai gražių rūbų už nevilnietiškai patrauklias kainas!

You Might Also Like

13 komentarai (-ų)

  1. Koks chalato nuostabumas! Koks žiemiškas! Tikrai sėkmingi pirkiniai. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš visada vogdavau Justo chalatą, pagaliau nebereiks to daryti! :D Ačiūū!

      Panaikinti
  2. Dievinu ir aš second handus. Taip pat apie juos rašau:

    www.juodaplunksna.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū už komentarą.:) Vis užsuku pas tave pasižvalgyti į tinklaraštį, man labai patinka!

      Panaikinti
  3. O man patalynė labai miela pasirodė :))

    http://beautybyzivile.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tu neįsivaizduoji, kokio švelnumo medžiaga! Tokia sunku net nupasakot, bet manau, kad radau savo naują mylimiausią patalynės užvalkalą!

      Panaikinti
  4. O dieve koks chalatas grazus, toks ziemiskas ir mergaitiskas ;)
    http://aureliabu.blogspot.se/

    AtsakytiPanaikinti
  5. o ta rygos gatveje parduotuvele dar dirba, atsimenu studijavimo laikais buvo geris neispasakytas:)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Gražus chalatas! Aš irgi karts nuo karto išeinu pamedžioti, bet kai nieko nerandu nusiviliu ir atidedu medžioklę ilgesniam laikui.. Sveikinu!

    AtsakytiPanaikinti
  7. Salia zalgirio st. esancioj parduotuvej ypac grazus vyriski drabuziai! Gal del to, kad ten vyrai retai apsilanko, skirtingai nei humanose.

    AtsakytiPanaikinti
  8. Tikrai geri pirkiniai. Chalatas nerealiai gražus, matosi, kad minkštas ir šiltas.

    AtsakytiPanaikinti