Kelionių atradimai

Keliautojos dvasia: kelionė į Romą

13:38

Visi keliai veda į Romą, Roma - muziejus po atviru dangumi ir taip toliau, ir panašiai. Ir iš tikrųjų, vaikštai po Romos senamiestį ir matai, kad namai senosios architektūros, istorijos lobynas.  Bet aš ne istorijos atėjau pasakoti, o savo asmeninių patyrimų Romoje!

Trumpa kelionės priešistorė. Sesija baigėsi lapkričio 17 d., Justas tą savaitę pasiėmė atostogų, todėl norėjome nuveikti ką nors ypatingą. Naršydama internete, radau pigius lėktuvo bilietus į Romą ir apgyvendinimą viešbutyje. Pakalbėję, pasitarę nusprendėme, kad Roma - puiki vieta praleisti keletą dienų (išvykome 17d., o grįžome 20 d.). Susikrovę pagrindinius daiktus išlėkėme į oro uostą.

Kelionėje patiko. Pirma, ką pajutau - šiluma. Visomis mūsų apsilankymo dienomis temperatūra siekė ~19 laipsnių. Pirmąjį vakarą tik apsistojome viešbutyje ir nuėjome į šalia esančią piceriją bei vyninę. Valgiau tikrai skanią picą bei gėriau skanų vyną!
Likusias dienas leidome pasivaikščiojimams, kad geriau susipažintume su žymiais architektūriniais paminklais. Pirmiausia, Vatikanas. Likau sužavėta tuo sambrūzdžiu ir ramybe vienoje vietoje. Dar patiko laiptai (ne ispanų, bet kažkokie kiti, kurių pavadinimo nežinau) nuo kurių atsivėrė visa Romos panorama. Be to, ten įrengta palapinės tipo, atvira kavinukė, kurioje galima paragauti tikrai skanios ir pigios kapučino (~2eurus). Gražios visos tos blizgančios parduotuvėlės, kurios bando pritraukti turistus. Įdomių formų makaronai, skanūs padažai, vynai, sausainiai ir t.t. pavergė mano širdį! Vos nepamiršau mandarinų medžių, palmių. Egzotika miesto centre!

Kelionėje nesužavėjo. Mane labai erzino nelegalai indai, siūlantys šlamštą iš ebay'aus. Žmogus nori pasidžiaugti architektūra, oru, vienas kitu, bet tai padaryti praktiškai neįmanoma, nes aplink sukiojasi milijonas indų. Žinoma, galima bandyti į tai nekreipti dėmesio, bet esu iš žmonių, kuriuos lengva suerzinti. Dar prajuokino legaliai gyvenantys užsieniečiai, kurie verčiasi suvenyrų pardavimais: turėjau tikslą Vatikane nusipirkti kryželį, bet didžioji dalis pardavėjų buvo net ne katalikai.
Liūdna, kad dalis kavinių - ne italų, bet kitataučių.  Mūsų tikslas buvo paragauti itališko, o ne kitos kultūros maisto, dėl tos priežasties gan ilgai tekdavo ieškoti vietų, kuriose galėtume skaniai pavalgyti. Tarp kitko, padavėjai italai turistų lankomose vietose (nekalbu apie rajoną, kuriame mes apsistojome) itin veidmainiškai bendrauja su turistais. Labai neskaniai tai atrodo. Ypač kai pagalvoji apie tai, kad mūsų lankomas kraštas išsilaiko turistų dėka.

Nesigailiu, kad kelionei išsirinkome Romos miestą. Buvo įdomu pasivaikščioti senomis gatvelėmis, apžiūrėti tuos gražius, senovinius pastatus, kurių dėka jautiesi kaip Laukinukės seriale. Pagrindiniai objektai - ranka pasiekiami, todėl nebūtina naudotis viešuoju transportu ar mašinomis. Romoje - daug vietų, kuriose galima pasėdėti, pasidžiaugti senovine aplinka ir ore tvyrančia šiluma. Bet... (Visada yra bet) šios kelionės metu supratau, kad mane labiau žavi kalnai, ežerai ir miškai, o ne plytelės ir namai. Tiems, kurie žavisi istorija (nors man patinka istorija,bet kelionėse norisi kažko kito), Roma gali tapti vienu mėgiamiausių miestų Europoje.

You Might Also Like

10 komentarai (-ų)

1. kaip fainai keliauti :) Kaip tik katik grįžau iš oro uosto, kaimynę išvežiau :))

1. Kaip faina! :) aš labai noriu vėl kur nors lėkti, bet šiek tiek per brangu..

2. Mes pavasarį vyksim, bet aš esu miesto, triukšmo ir muziejų mylėtoja, tai tikiu, kad įsimylėsiu Romą... <3 Kokiam viešbuty buvot? Užteko 3 dienų? :)

1. Mes praktiškai turėjome dvi dienas ir mums jų pilnai pakako.:) Pirmąjį vakarą susipažinom su savo rajonu, po to dvi dienas po senamiestį, Vatikaną vaikščiojom. Tik... nesilankėm muziejuose, nes abu nemėgėjai esam. Tai tada tikrai reikėtų daugiau laiko :> Buvom Athena viešbutyje. Makaliaus dėka mokėjom tikrai normalią kainą už juokingą viešbutį (kriauklė buvo lovos gale :DDDD) su sočiais pusryčiais.:)

2. Mes penkias ar net šešias dienas greičiausiai praleisim, o ir pirksim ne per Makalių, nes per jį, bent kiek buvo iki šiol, visos kelionės į Romą trumpos :(

3. Jis ilgesnes keliones organizuoja į egzotines šalis, kiek pastebėjau. Roma, Milanas ir kiti turistiniai miestai turi trumpesnes keliones :/

3. Romoje buvau tik dvi dienas, bet man tai vienas nuostabiausių matytų dalykų/vaizdų gyvenime :) Ech, net baltai pavydu!

1. Man Roma patiko, bet tai nebuvo kažkas tooookio. Per mažai gamtos :D

4. Smagu skaityti tavo įspūdžius. :) Roma dar tik mano svajonėse, tikiuosi greit ir aš ją aplankysiu, tik kažin, ar man užteks 2 dienų. :D