Dienoraštinis pokalbis

Kai net nepažįsti teptukų, puiki proga užsirašyti į Makiažo kursus SAU

14:20

Seniai svajojau užsirašyti į makiažo kursus, kuriuose susipažinčiau su makiažo priemonėmis, technikomis ir, žinoma, gerai praleisčiau laiką. Turbūt nieko nenustebinsiu sakydama, kad Vilniuje makiažo kursus rasti gan lengva: dešimtys makiažo mokyklų siūlo  savo paslaugas. Mano kriterijai buvo gan aiškūs: norėjau daugiau negu vienos pamokos, kursai neturėjo kainuoti tūkstančiais, ieškojau lengvai viešuoju transportu pasiekiamos vietos. Ir... tadam, makiažo mokykla Beauty Make Up Studio absoliučiai atitiko visus mano kriterijus. Keletą kartų peržiūrėjus visas facebook'o paskyroje patalpintas šios mokyklos nuotraukas, parašiau jiems, kad noriu prisijungti prie naujai rengiamos Makiažo sau grupės.
Nuostabi mokytoja, nuostabios kolegės, graži mokyklos aplinka iš karto nuteikė jaukiai. Mokytojos kantrybė ir noras padėti visoms esančioms kursuose (mūsų buvo penkios) jautėsi visus aštuonis užsiėmimus. Turiu prisipažinti, kursai buvo puikus makiažo pradžiamokslis, bent iš dalies pakeitęs mano požiūrį į makiažo priemones. 
Ką kursuose sužinojau? Makiažo priemonių naudojimo eiliškumą, buvau supažindinti su, berods, septyniomis skirtingomis makiažo technikomis, susidraugavau ir pradėjau skirti makiažo teptukus, įgijau šiek tiek teorijos apie koloristiką, veido formavimą. Žinoma, tai buvo tik pradžia: neišmokau tobulai pasidažyti ir padažyti kitų, bet, kaip jau minėjau anksčiau, įgijau pradmenis, kurie padėjo suprasti kaip elgtis su skirtingomis makiažo priemonėmis. 
Dalinuosi pora nuotraukų, kurias padarėme studijoje bei namuose. Tobulėti yra kur, bet visus tuos kartus jaučiausi graži! 



You Might Also Like

7 komentarai (-ų)

  1. Sveikinu išpildžius savo svajonę! :)) Beje, tikrai labai gražus makiažas! Man labai patinka tas šešėlinis efektas voko įdubime:))

    www.lafille-verte.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man tas šešėlis irgi labai gražu ir įdomu. Niekada nesusimąsčiau, kad visiems makiažams reikalingas jis, kad padidintų akis. Kažkaip anksčiau užsitepdavau šešėlį ir jausdavausi kaip makiažo meistrė :D Dabar šiek tiek požiūris pasikeitė :)

      Panaikinti
  2. Fainai, kai yra galimybe lankyti kursus :) Tikiuosi, ir man pavyks kazkada :))


    http://beautybyzivile.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Labai tikiuosi ir aš! Iš tikrųjų, nuostabi patirtis už gan prieinamą kainą. Už mėnesio kursus (8 užsiėmimus) mokėjau 400lt. Dar sakyčiau,"pusė velnio".

      Panaikinti
  3. 'Cause you ARE beautiful, darling. ;) Realiai tai makiažo kursai turėtų būti tai, ką turėtų būti lankiusi kone kiekviena mergina, juolab jei neduotas nei talentas, nei skonis, nei grožio pajautimas iš viršaus, tai savarankiški bandymai gali baigtis juokingai.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Po šitų kursų pamatysi, kiek daug panelių tikrai reiktų nuvest į tokio tipo kursus. Aš nestumiu ir nesityčioju, bet, kaip tu sakai, kitos savarankiškai bandydamos nesupranta, kokį siaubą padaro iš savęs.

      Panaikinti
  4. Po šio posto ir mane sudomino makiažo kursai . :) Reikės išbandyti savo jėgas.

    AtsakytiPanaikinti