Kosmetikos atradimai

Nook Beauty Family Fly&Vol

11:28

Senolių išmintis teigia, kad savyje žmogus visada randa trūkumų. Vienas iš mano nepasitenkinimo šaltinių - prigludę, apimties neturintys plaukai. Išbandžiau tikrai nemažai priemonių apimčiai suteikti pradedant Oriflame apimtį suteikiančiu purškiamu kondicionieriumi, baigiant John Frieda šukuoseną formuojančiomis, apimtį suteikiančiomis putomis. Galiu teigti, kad rezultatas buvo neblogas, bet radau kur kas geriau...
Šiek tiek daugiau negu prieš mėnesį, man buvo suteikta galimybė apsikirpti viename iš Vilniaus salonų "Simona". Kirpyklos atmosfera ir aplink besisukantys profesionalai (ne šiaip neblogi kirpėjai, bet tikrų tikriausi profesionalai!) nuteikė jaukiai bei maloniai nepaisant to, kad lauke lijo lietus. Šiaip esu iš tos grupės žmonių, kuriems kirpėjai kelia siaubą: niekada nebūnu patenkinta galutiniu rezultatu, negaunu profesionalių patarimų. Tik ne šį kartą! Malonioji kirpėja man papasakojo, koks kirpimas man tinka, kurias veido vietas reikia atskleisti, ką šiek tiek paslėpti, paformuoti. Ji man patarė kondicionieriumi tepti tik plaukų galiukus, ne šaknis, tokiu būdu išvengiama apsunkusių, riebaluotų plaukų efekto.
Kirpykloje turėjau galimybę gyvai pačiupinėti Nook Family šeimos produktus. Profesionalios, o svarbiausia natūralios plaukų priežiūros priemonės iš Italijos! Įsigijau ir jau kurį laiką naudoju Nook Beauty Family Fly&Vol šampūną ir kondicionierių. Priemonės praturtintos koraliniais dumbliais (atkuria plonų plaukų gyvybingumą ir tonusą), keratinu (atkuria plauko struktūrą ir apimtį) bei alijošiumi (grąžina minkštumą, elastingumą bei apimtį). Ir iš tikrųjų, tai pirmas kartas, kada man užtenka šampūno ir kondicionieriaus, kad plaukai būtų tikrai purūs.
Žinoma, kokybė reikalauja investicijos (šampūnas ir kondicionierius man kainavo 124lt), bet šių priemonių užteks tikrai ilgam. Šampūno buteliukas - 500ml, kondicionieriaus - 250ml. Priemonių vienam plovimui reikia itin mažai. Vos nepamiršau paminėti, o dar kvapas... Negaliu pasakyti, koks tai kvapas konkrečiai, bet kvepia pavasariu ir gėlėmis! Toms, kurios mėgsta bekvapius produktus, šie šampūnai gali pasirodyti kiek per intencyviai kvapūs (tik informuoju), o kvapų mylėtojos aikčios iš pasimėgavimo.



Jeigu kam bus įdomu pažiūrėti, ką dar gali pasiūlyti Nook šeima, galite apsilankyti jų facebook'o puslapyje: ČIA.
Jeigu nežinote, kur kreiptis dėl gražaus kirpimo, kviečiu pasižvalgyti grožio salono Simona puslapyje: ČIA.
Ir, galiausiai, jeigu norite susipažinti daugiau su manimi, užsukite į mano facebook'o paskyrą: ČIA.

You Might Also Like

8 komentarai (-ų)

  1. Apie Nook girdžiu pirmą kartą :) O kaina sakyčiau įkandama turint galvoje, jog šampūno kiekis dvigubai didesnis nei įprasta. Būtų įdomu pamatyti sudėti, nes visai sudomino :) Mane lengva papirkti pažadu, jog produktas suteiks apimties :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Žinok, man ši kompanija irgi pasirodė nauja. Tik ilgą laiką sėdėjus ir stebėjus juos facebook'e išdrysau parašyti, pasitarti, kaip kas. Tada jie man ir pasiūlė nemokamą kirpimą, kur gyvai turėčiau galimybę pabendrauti su profesionalais, kurie šią kosmetinę priemonę jau puikiai pažįsta. Apie sudėtį nieko nesuprantu, todėl tiesiog informuoju tuo, ką matau ant lapelio: Aqua, Ammonium Lauryl Sulfate, Sodium Myreth Sulfate, Sodium Chloride, Sodium Cocoamphoacetate, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Hydrolyzed keratin, Cocos Nucifera Oil, Parfum, Citric Acid, Styrene/Acrylates Copolymer, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Cocoglucoside,Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylistothianzolinone. O vargeli, prašom :D Jaučiuosi kaip kažką prakeikusi dabar šiais žodžiais.

      Panaikinti
    2. Sudėtis nėra naudinga plaukams - produkte pilna druskų(sodium chloride), o jos sausina plaukus. Išvis patarčiau nesirinkti jokių priemonių, ypač plaukams, su Sodium Chloride. :)

      www.juodaplunksna.blogspot.com

      Panaikinti
  2. Aš irgi pirmąsyk girdžiu apie šią firmą, nes paprastai profesionaliomis plaukų priežiūros priemonėmis, kurios ne mano kišenei, nelabai domiuosi. Tačiau įdomu. O aš išvis nustojau lankytis kirpyklose, nes iš mano plaukų išvis neįmanoma padaryti jokio man tinkančio kirpimo. Tai susirišu ir dzin.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Rasti gerą kirpimą, aš šventai tikiu, tikrai įmanoma. Tik didžioji dalis kirpėjų turi savo stilių, kuris nebūtinai mums tinkamas. Viena kirpėja mane visada iškarpydavo, tai mano ir taip ploni plaukai atrodydavo siaubingai :D Kita pakirpdavo "galiukus", tai mėnesiui tapdavau berniuku, kurį mama apkirpo bliūduku. Dėl tos priežasties ir bijojau kirpėjų net gi labiau už dantistus (o dantistų irgi LABAI bijau :D). Tiesiog, neprarask vilties. Aišku, posakis: plaukai atauga, mažiausiai padeda, bet vadovaukis šiuo principu :D
      O dėl šampūnų, aš apie profesionalias priemones irgi labaiii mažai esu girdėjus. Va, keunė ir schwarzkopf dalis yra profesionali. Tik kirpėja sakė, kad schwarzkopf priemonių sudėtis, kurias "stumdo" mūsų mylimos kosmetikos parduotuvės, nesutampa su tomis priemonėmis, kurias perka kirpėjai. Tai ką žinauuu. Gali parduotuvėj investuot į ale gerą šampūną, kad ir šimtą, bet rezultatas vistiek bus kaip galvą išsiplovus Margaritos šampūnu :D

      Panaikinti
    2. Kirpimai geriausiai žiūrisi, kai plaukai tiesūs, tada ir kirpimas pats matosi, o kai manieji vienas į dešinę, kitas į šiaurę, trečias susisukęs, o realiai visi nulūžinėję, tai nebent su mašinėle antru numeriu nuvaryt ir viskas. :D Jei rimtai, o gal visgi reiktų ką sumąstyt ta tema... nors mano plaukai atauga laaaaabai lėtai, bet tai ne pirmas sykis. :D
      Žinai, dar nesu radusi gero šampūno, kuris absoliučiai man patiktų. :/

      Panaikinti
  3. Pačioje pradžioje dar ir SLS „giminaitis“ Ammonium Lauryl Sulfate (ALS), nėra šampūno sudėtis graži. Kai kurie kirpėjai dirba su „Naturalmente“, bet deja deja, nebūtinai bangos sutampa su meistru, kurio turima kosmetika yra natūrali/ekologiška :)

    Kaip sakoma, nėra blogų kirpėjų, yra tik mums netinkantys, todėl vaisingų paieškų nerandančioms :)

    AtsakytiPanaikinti