Dienoraštinis pokalbis

Mano mažos silpnaprotystės

14:14

Apimta rudeninio optimizmo, ar tai (gal) depresijos, ištryniau daugiau negu tris savo užrašytus metus iš šio tinklaraščio. Tikrai neišprotėjau labiau, negu buvau išprotėjusi!.. Tiesiog į gyvenimą pradėjau žvelgti iš kitos, šiek tiek optimistiškesnės,  perspektyvos. Kaip kažkas ko gero yra pasakęs: mano gyvenimas - mano taisyklės; šiuo atveju: mano tinklaraštis - mano galimybė pradėti iš naujo!
Prisipažinsiu, jaučiuosi lengvai apsvaigusi: dingo mano rašytiniai praeities pomėgiai, meilės, šypsenos, nusivylimai. Tik... yra sakoma, kad praeityje gyventi nėra labai naudinga, juk ateitis visada gražesnė (nors ir miglota). Taigi, grįžtu (nors niekur ir nebuvau išėjusi) laimingesnė, protingesnė, gebanti daugiau pastebėti.

Grįžkim prie to, kas aš esu, ką čia veikiu ir kodėl esu būtent čia. Tėvai jau daugiau negu dvidešimt dvejus metus mane šaukia Gretos vardu. Tai vardas su kuriuo susigyvenau, kuris padėjo sukurti man savo istoriją. Iš vokiečių kalbos Greta - perlas. Pamenu (tikiuosi tai neišgalvotas prisiminimas), tėčio klausdavau, kiek aš kainuoju. Atsakymas visada tas pats - neįkainuojama (beveik kaip tie perlai).
Legalių, kitų neskaudinančių pomėgių turiu vos kelis: knygų skaitymas, filmų peržiūros tiek namie, tiek kino teatre, keliavimas, maisto gaminimas, kosmetinių priemonių kaupimas (itin naujas pomėgis mano gyvenime), gyvenimas internete. Galiu paminėti ir keletą ne itin malonių pomėgių: tyčiojimasis iš nuskriaustųjų, atviros ironijos rodymas, žmonių kankinimas. Nebijokit, aš vistiek labiau geras, negu blogas žmogus!
Taigi... grįžtu čia su naujais receptais, knygomis, kelionių aprašais (po įvarius miestus, įstaigas ir t.t.) bei savo išgyvenimais internetinėje bei namų erdvėse. Rašau, nes man patinka dėmesys, nes mėgstu diskutuoti (kad ir su savimi), nes manau, kad turiu ką papasakoti ir kuo pasidalinti. Nesu naujokė. Rašau nuo maždaug septintos - aštuntos klasės, gerokai daugiau negu penketą metų. Juk tie kas rašo, kuria didį iš mažo...

Skanaus, esami, būsimi ir buvę draugai! Myliu save, myliu tuos, kurie yra su manimi.

You Might Also Like

3 komentarai (-ų)

  1. Aš irgi tave myliu. :D
    Mane tai tėvas visada gąsdindavo, jog mane parduos beždžionynui. :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labai gražūs plaukai bei jų spalva :)

    www.juodaplunksna.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti